Quadcopter

úgy ahogy én látom...

Az én kicsi GoPro-m :-)

2016. február 05. 10:36 - Tyron hun

Előző bejegyzéseimből láthattátok, hogy több irányba keresgéltem. Szerettem volna kideríteni, hogy milyen quadcopter-t volna ideális építenem?! A nyomozások vége mindig ugyanaz volt: ez a hobby is eléggé drága!!!
Sajnos a fogyasztói társadalom már csak ilyen. Ha valamire van kereslet, terem hozzá kínálat is azonnal, csak győzd fizetni! :-(

Végeredményben mondhatjuk, hogy a fent említettek miatt kicsit alábbhagyott a lelkesedésem, amikor jött a mentőöv, talán pont a legjobbkor!
Kedvesem szeretett volna segíteni és kitalálta, hogy valahonnan beszerez nekem egy sportkamerát. Eléggé sokat jár külföldre, így mindig nézegette, hogy van e valahol akciós darab. Épp kiküldetésen volt Ausztráliában, amikor megtört a jég!!! Ott volt az egyik bolt kirakatában egy GoPro leértékelve. Azonnal belépett az üzletbe és elkezdte faggatni az eladót, hogy mit lenne érdemes vásárolni...
Az akciós áron túl szerencsére az Ausztrál ÁFA törvények értelmében az odalátogató visszaigényelheti a megvásárolt termék ÁFA tartalmát, ha jól értettem, bár ez igazán nem az én asztalom. Így a GoPro Hero 4 sorozat Silver változata került hozzám jutányos áron. Kb. 100.000Ft-ba került tavaly nyáron, amikor az eset történt :-)

Igazán hálás vagyok azért a szeretetért, ami körbevesz, de ez már egy másik blog témája :-)


gopro-hero4-silver-packaging.jpgGoPro Hero4 Silver


Ezen a ponton egy nagy lendületet kapott a lelkesedésem. Eldöntöttem, hogy nem adom fel. Nekem is lesz egy quadcopterem valamilyen formában.

Addig a kis kamerát tesztelgettem, hogy ne unatkozzon drón nélkül :-)

goprohero4silver1.jpg

 

Tyron_hun

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://quadcopter.blog.hu/api/trackback/id/tr198362236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása