Quadcopter

úgy ahogy én látom...

A visszatérő ...

2016. október 26. 15:28 - Tyron hun

Nem nem, ez a cikk nem Leonardo DiCaprio filmjéről fog szólni :-)

Rég nem jártam erre új cikkel, bár az eseményeket és az oldalt napi szinten szemmel követtem, de tény, hogy írás tekintetében nem voltam aktív! :-(

Elmaradásomnak több oka is volt... Egyik közülük a jó öreg idő hiánya, bár azt szokták mondani, hogy az embernek arra van ideje, amire szeretné, így ez helyből öngól. :-)
A másik nyomósabb ok, hogy a számítógépem meghibásodásának eredménye képen az összes régi, cikkekben még nem felhasznált, drón építős videóm és képem varázsütésre semmisült meg! Így tervem, hogy a múltbéli drónos kalandjaimból (főleg az építésekből) cikkeket faragjak mára már ködbe vész...

Gondoltam, mit van mit tenni, nem kesergek, csinálok új képeket. Ezen megmozdulásom első jelei közé tartozik ez a cikk is, ill. a tény, hogy a továbbiakban már Instagrammon is követhetitek drónjaim alakulását és a körülöttem történő eseményeket.

Instagrammon keressétek profilomat: @tyron_hun

(Itt a blog menüsorában is megtaláljátok az Instagram ikont, hivatkozást, bár elég picuri!)


img_1628a1.png

 

Következő jó hír:
Barátom, @mg_earl egy játékot hirdet Instagram oldalán. Ha követitek az ott leírt teendőket és a szerencse is rátok mosolyog, akkor akár egy nagyon profi, egyedi tervezésű quadcopter vázhoz is hozzájuthattok! Igyekezzetek, mert az akció hamarosan lejár!

A nap utolsó információja:
Én már bevásároltam a fent említett "FlyingFrog" névre hallgató vázból, így nemsokára építős cikk következik. Ha követitek az Instagram oldalamat, ott már pár képet meg is szellőztettem! :-)

Szóval Drónra Fel (ameddig még elfogadható idő van)!

 

Tyron_hun 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://quadcopter.blog.hu/api/trackback/id/tr7011840219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása